Är jag tjurig eller?

Hej gott folk!

Äntligen fredag och allt vad det innebär :)

Har haft en fantastisk vecka på alla sätt men ikväll känner jag mig arg och irriterad ..... En av mina nära väninnor ska gifta sig och som vittne/tärna vill jag givetvis anordna en möhippa för henne. För en tid sedan mailade jag till ALLA bjudna tjejer som kan tänkas ha intresse att vara delaktiga, dessvärre har jag inte fått någon positiv respons alls. Vet inte om jag tenderar vara hård, men jag förstår inte vad det tar åt folk som inte orkar engagera sig för en nära vän...... Min önskan är ju att vi tillsammans ska ge den blivande bruden en minnesvärd dag/kväll med en MASSA fina och roliga minnen för livet!!






Hur tänker NI om detta?


//Tina


Kommentarer
Postat av: Mindy

Så skoj med bröllops & du ska fixa en möhippa..det finns så mycket skoj man kan göra med tjejerna..Hoppas att du har haft en skön helg.kram

2009-09-13 @ 16:09:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0