Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ......

Efter en regning förmiddag tittar nu solen fram och energin kommer åter :)
Min dotter trotsade regnet och fick till en lekstund ute i trädgården. Vet egentligen inte vad jag som vuxen sysslar med när jag försöka övertala min dotter att stanna inne på grund av regn :o Tids nog antar jag att det blir svårt att få henne att vilja vara ute och leka överhuvudtaget.

Hoppas ni alla har en riktigt skön helg och att ni har överseende beträffande mitt layoutmässigt tråkiga bloggande. Försöker verkligen få till bilder och annat smått och gott, men det vill sig inte riktgit. Jag övar på och så småningom kanske det ger med sig :)

//Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0