Fixarsöndag

Idag har vi haft en underbar dag. Jag har tillbringat nästan hela dagen med att pyssla i trädgården, tvätta utemöbler, tvätta fönster, plantera om blommor och sätta lite nya lökar i rabatterna. Känns härligt att skåda trädgården efter ett sådant krafttag. Barnen har haft fullt upp med diverse aktiviteter. Ett prinsesskalas har också hunnits med för dotterns del :) I kväll har vi varit över på en latte hos våra härliga grannar. Är själv ganska dålig på att få till spontana träffar, men jag ska i ärlighetens namn erkänna att det är ett underskattat sätt att träffas på. Nu väntar diverse småsaker framför datorn sedan hade jag tänkt kasta mig i soffan en stund innan en nybäddad säng kallar :)





Ha en bra avslutning på helgen!!

//Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0