Välkommen helg!

Det var några dagar sedan jag tog mig tid att sitta framför datorn. Verkligen ett kryss i taket för en mer eller mindre datorberoende tjej som mig ;) Nåväl jag har nu påbörjat min utbildning till Fastighetsmäklare och det känns underbart!! Har haft intensiva dagar hela veckan och jag har varit minst sagt slut på kvällarna, men oj vilken tillfredsställelse det varit :) Nu ser jag dock fram emot en härlig helg med familjen. Imorgon blir det fotbollscup för hela slanten och på söndag är det annat smått och gott på agendan. Tror jag ska dra mig tillbaka till soffan nu och fortsätta fredagsmyset med min man. Tror bestämt det är läge för en film då tv-tablån har allt annat än något roligt att erbjuda.

Önskar er alla en skön helg!!

//Tina


Kommentarer
Postat av: Susanne

Roligt att du tittade in hos mig. Ser att du nyss startat din blogg,du blir snart beroende för det har jag blivit ;o)

Ha en mysig lördag



Kram

2009-09-05 @ 08:35:35
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Va roligt att jag kan inspirera! =) Lycka till!

2009-09-05 @ 13:04:14
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag.Ja det är underbart med gravid tiden..snart så är min prins hos mig..Hur gamla är dina barn då? skoj att du lämnade en kommentar.HA en skön lördag.kram

2009-09-05 @ 15:55:29
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0